Ahhhhhhhh

Vad skönt det är med sommarlov xD Som en enda låååååååång helg :P ^^
Idag har jag mest latat mig och spelat WoW, men jag och systern min gick ut och spelade lite Kubb och Boule också :) Hon vann på Kubb, men jag vann minsann på Boule! X''D
Ännu ett riktigt bra Naruto-avsnitt idag igen; det är så jobbigt att vänta i en hel vecka innan nästa kommer x'O Det är så spännande just nu! :'D
Ja, nu ska jag kanske ta och skriva lite ^^

Tror förresten jag gör så här, att jag bara har ett "Dagens citat" om jag hittar något bra, eftersom det oftast bara blir nåt onödigt som inte har nån mening xD :P

Dagens låt
Falling star - Stratovarius

Byeee! :D:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0